keskiviikko 18. tammikuuta 2012

“Mä en halua olla sun kans missään tekemisissä”

Niin yksinkertainen lause, ja niin helppo sanoa. Niin helppo sanoa, vaikka ei tarkoittaisikaan. Mutta joskus on pakko vaan irrottautua, jos ahdistaa. Eipähän oo ensimmäinen kerta ku joudun ahdistuksen takia irrottautumaan ihmisestä, jonka kanssa ehkä olis voinu kaverisuhteesta tulla jotain muutakin. Eikä syy ole siinä toisessa osapuolessa, vaan täysin mussa. Mä en vaan yksinkertaisesti pysty enkä halua olla erään henkilön kans enää missään tekemisissä. Syitä en ala erottelemaan, mutta yleisesti ottaen mun henkilökohtaiset ongelmat tekee kaikesta liian hankalaa ja vaikeeta. Kuten jo aikaisemmassa postauksessani sanoin, oon huomannu et viihdyn paremmin yksin, koska sillon ei oo mitään ahdistavia ympäristötekijöitä tai mitään muutakaan vastaavaa.

Ei siis kannata kysyä, että miksi asia on näin, koska en kuitenkaan niitä asioita halua kertoa. Enkä mä halua muutenkaan puhua omista ongelmistani, koska ketään ne ei oikeasti kiinnosta, ja kukaan ei voi niihin mitenkään vaikuttaa (paitsi ehkä negatiivisesti, mitä mä en halua) joten niiden asioiden puiminen olis lopulta haitallista, ei ehkä sille toiselle mutta mulle. Tai näin mä sen asian oikeastaan koen.

Miksi mä en sitten puhu omista ongelmistani? Se on monien tapahtumien ja asioiden lopputulos. Lähinnä pieleenmenneiden tapahtumien ja asioiden. Sen takia oon sulkeutunut, enkä puhu omista asioistani. Monet on yrittäny kyllä kysyä miksi mä oon tällänen ku oon, mut en itekään tiedä. Mä vaan oon tämmöne, en mä sille mitään voi. Enkä mä halua et kukaan joutuu elämään mun kans. Se on vaan… Mahdoton ajatus. Jotkut vaan haluavat, koska eivät usko tai ymmärrä jos sanon et ei mun kans kannata edes harkita mitään.

“Mä en halua olla sun kans missään tekemisissä. Mä en vaan pysty.”
”Miksi?”

MIKSI? Eikö se perkele riitä, että mä en pysty? Pitäiskö mun kertoo kaikki syyt A:sta Ö:hön ja sit vielä kertoa koko mun perkeleen elämäntarina, että ihmiset tajuais miksi mä en halua et kukaan joutuu kattelemaan mua sen enempää ku ne haluaa…?

Kuittaan tältä päivältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti