torstai 19. tammikuuta 2012

Älä huoli, kyl se vielä vituiks menee

Joo-o, huono viikko ollu ja taitaa olla vielä loppuun asti. Tänään tuli kirje ulosottovirastosta, että oon unohtanu maksaa mun ylinopeussakon. Ja mä luulin et olin maksanu sen… Tai ainakin muistin näin. Erittäin hyvään aikaan tuli kyllä, koska mun töiden jatkosta ei ole mitään tietoa ja sossun rahoilla mä nyt en muutenkaan maksa sellasta 8-900€ laskuja… HMPH! Mä en todellakaan ole ainakaan pyytämässä keneltäkään lainaks rahaa, koska ei se auta ku hetkellisesti ja lopulta mä oon sitten lisää velkaa.

Pitäis varmaan etsiä uus työpaikka, joka sit mahtuis mun päiväjärjestykseen mikäli toi sanomalehdenjakoduuni jatkuu. Ja se tarkottais joko 2-vuorotyötä tai sitten normaalia päiväduunia. Mut milläs haet ku ei oo minkäänlaista koulutusta ja mitätön (n. puoli vuotta) työkokemus? Vuokratyöntekijäks en lähe ku se on sellast paskaa mis pompit firmasta firmaan surkeella palkalla ja sit sul pitäs olla viel mahollisuus käyttää omaa autoa niihin paikkoihin menemiseen, mihin ei oo kunnon julkista liikennettä. Hyvänä esimerkkinä vaikka Nurmijärvi tuolla jossain hornantuutissa. En mä sinne osaa mennä dösällä. Eikä mulla ole varaa omaan autoon, joten sellastakaan mulla ei ole.

Että joo, nyt multa on menny ihan hukkaan muutaman päivän palkka, koska ei oo töitä. Ja vaikka työt jatkuiskin, ei se ens kuun palkka tuu olemaan iso koska se on vaa parilta viikolta. Siinä menee taas yks sun toinen lasku ulosottoon.

Ja tähän lopuks voisin liittää yhen videonkin…

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti