keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Viikossa tapahtuu kaikenlaista

Siitä on viikko ja 1 päivä, kun viimeksi kirjoittelin tänne. Noh, nyt on siis hyvä aika kertoilla hieman viime viikosta.

Tiistaina, eli syntymäpäivänäni kävin moikkaamassa Monikaa Vuosaaressa, ja vietinkin hänen kanssaan aikaa. Keskiviikkona olin omissa oloissani, ja Torstain ja Perjantain kulutin töissä. Lauantaina mun olis pitäny olla parin entisen kaverin kanssa, koska he halusivat tulla mun kämpälle hengailemaan. Siitä enemmän täällä. Mutta, sen sijaan joinkin kaverin kanssa olutta. Sunnuntaina oli sitten krapula hukassa, mutta enpä sitä oliskaan kaivannu ku oli Maanantaiaamuna töitä, joten Maanantaina olin sitten töissä, ja venähti kaheksaan asti (ei muuten ollu millään tapaa hauskaa olla 2h myöhässä deadlinest). Tiistaina, eli eilen sain pyykinpesukoneeni, olin taas töissä ja nukuin lopulta 11h huonosti nukutun Maanantaipäivän takia.

Ei kyl ollu kiva herätä päänsärkyyn 11h yöunien jälkeen, mutta onneks oli viime yö vapaata, ni ei tarvinnu sit tehä periaattees mitään. Tänään sit heräsin siihen, ku töistä soitettiin et mun pitäs mennä töihin. No, eipä mulla asian kanssa mitään ongelmaa ole, koska palkkahan juoksee. Piti olla tosin vapaata mut joo, eipä siinä mitää.

Ja huomenna päivällä pitäs mennä taas moikkaamaan Monikaa, saa nähä monelt herään. Toivottavasti en kovin myöhään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti